Shopping&Fireworks (2days)

Hellooo...
Är så sjukt van vid att prata engelska hela tiden, typ tänker på engelska och allt.
Iaf, igår var jag och Becca på Coral Ridge Mall, köpte en assööööt kofta, två jeansshorts, en topp, och lite mer. Seeen kollade vi på homecomingdresses, ser fram emot de som faaaan! Anyways, sen åt vi dairyqueen mini blizzards, som alltid. Sen var vi på promenad, var hemma hos nån kille. Sen skulle Becca jobba så jag och Marsha åt dinner och sen skulle vi till the park för de va movie night men de var mest little kids there soo, men sen när Becca got home åkte vi up dit men de inte fun så vi went home again.
Idag vaknade vi rätt sent, fixade oss, åkte till skolan med lite papper och lämnade av cookies we made for the bakesale, sen åkte vi till Solon och åt lunch med Marsha, sen till Walmart, köpte gympa-shorts, tydligen måste jag ha gympa -.- sen en miley cyrus jeanssjorta, asså som hon designat, sen flipflops, de är fortfarande crazy hot häär, och airconditing i Beccas car är broken så that sucks. Sen åkte vi hem iaf, kollade på TSLOTAT 2 avsnitt, seeeen åt vi pizza, sen var vi på ice cream social och träffade danceteam, ska träna med dom på måndag, spännandeee! :D Sen åkte vi till macken och tankade och jag köpta reese's yeey! Nu ska jag sova, eftersom "saurcraut days" är imorn, de kommer äga!
Saknar er!

Pusselipuss!

Btw, min kameraladdare är borta! :'( så jag kan inte ta bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0