Äntligen!

Har inte bloggat på jättelänge jag vet! Men jag har haft ett par rätt så hektiska dagar. I tisdags ringde Becky, min IEC mig och sa att jag inte kunde bo hos familjen jag bor hos längre, pga. att bilderna vi skickat inte gick och öppna, så tisdag till onsdag, fick jag sova hos min tyska kompis, som bor i samma stad som jag. Sen igår var jag tvungen att åka till Iowa city (en timme härifrån) och bo med ett gammalt pensionärspar och deras utbytesstudent Jeannie, allt har bara varit en riktigt röra, men nu sitter jag hemma hos Michelle igen och de känns bra. Fick inte gå i skolan idag heller, så jag sov utt riktigt ordentliget i Iowa City, sen kom Michelle och hämtade mig och vi åkte runt och gjorde lite leveranser, sen åt vi lunch på donken i Marion och sen följde jag med till hennes jobb och hjälpte till lite. Ikväll ska vi till Ryans racingbil eller nått sånt och äta pizza!

Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0