Underbar dag!

Slutade 20 över 1. Åkte till DQ med Makeda och åt glass med chokladsås och strössel (kände mig som ett litet barn haha) Sen åkte jag hem, bytte om, sen kom Raven och hämta mig och vi åkte till tennisen, springer half a mile, sen träna serves, hits och sen spelade jag och Kailey 3 dubbels mot Rachel och Whitney, skojj skojj, vi har även bestämt att vi i JV-laget ska ha matchande kjolar som vi ska köpa haha (: "when you can't play, you can at least look cute"
Helgens planer; slutar tidigt imorn med, sen träning, sen chilla med min favvotysk, epic movienight med massa pepsi och puffcorn godis, mat MUMS *tjockisvarning* På lördag kanske de blir shopping på dan, sne har jag en date på kvällen. Söndag kanske jag ska kolla på en killes match som spelar baseball, och sen blir de lunch med Makeda på Mexikanska i Mt. Vernon.

Nu är jag jättetrött, fast klockan bara är typ 9, så jag ska typ sova nu!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0