THANK GOD IT'S FRIDAY!

Och inte vilken fredag som helst, de här har varit en helt underbaaar fredag! Är bara så sjukt lycklig över allt just nu!
Alla lektioner har gått toppen, fick A i engelska! Gjorde min entrepenurship redovisning och den visade sig vara mkt bättre än alla andras hehe..
Efter skolan åkte jag och Becca till Subway i Mount Vernon, köpte mackor och dairyqueen-glass. Sen vidare till HÖSTENS FÖRSTA HEMMAMATCH I FOOTBALL! I LOVE LOVE LOVE LOVE LOVED IT!!!!!! Alla är hur toppenglada som helst, cheerleading, Prepband, sån jäkla schoolspirit, de var som i en film! Jag hade en fotbolls tshirt och en hoodie. Och jag ska börja med footballcheerleading på måndag!!! eller ska provträna lite imorn! ÅÅH SÅ HIMLA KUUUL! GAASH ÄR SÅ JÄKLA GLAAAAAD! Sorry för mitt osammanhängade inlägg, men jag är bara på lite för bra humor. Jag borde sova snart egentligen, ska upp på cheerleading typ 9 imorn.
Saknar er alla jättemkt!

PUSS

BILDER KOMMER IMORN BTW

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0