Chicago!

Hellloo!
T'nkte bara skriva ett litet inlägg om hur chicago var i helgen.
Började med att vi möttes i Stanwood, vi som skulle åka i samma bil/minibuss, det var jag, Bea, Louis, Javier, Daniel, Ice, Alex and Fabian, två små tjejer och en mamma och pappa. Iaf, det tar typ 5 timmar att åka dit, men vi hade jättekul i bilen (tyckte jag iaf) det var nästan bara jag som pratade, sen stannade vi på ett typ rest-stop i Illionios, asså gud var det är annorlunda mot Sverige, dom hade Subway, Panda Express, McDonalds och Starbucks och massa annat i en fräsh byggnad, dom hade även massagestolar mm.
Sen kom vi fram till hotellet och träffade alla. Jag bode i ett rum tillsammans med Bea, Marthe, Louise och Andrea. Sen hade vi ett litet möte och fick tshirts. Sen gick vi till poolen, badade och satt i hot tub och bara snackade. Sen gick jag upp och duschade, sen åt vi alla pizza. Sen aah, sov vi :)
Nästa dag gick vi upp typ 6, vi var tvungna att åka kl 7. Så vi åkte allihop i bilen igen, till tågstationen, så tog vi ett tåg till downtown Chicago, en helt underbart fantanstisk stad! Jag är kär! Först tog vi en rundtur i en dubbeldeckare allihopa, sen fick man gå av i vilka stopp man ville med sin grupp, jag åkte med Bea, Louise, Louis, Fabian och två till tjejer. Vi var vi the bean, Navy Pier, Och ett jättestort shoppingdistrict, där dom hade h&m mm :D trodde aldrig att jag skulle bli så glad av att de H&M LOVE IT! Sen åkte vi till hardrock och kollade.
Sne var vi tvungna att åka tillbaka till tågstationen, och tog tåget hem. Sen mötte Deb, hon som kör oss i "bil-gruppen" och så åkte Jag, Bea och killarna och åt på en italiensk resturang, det var supergott! Sen åkte vi hem och hoppade i hot tub igen, sen jag jag till ens rum och kollade på film, så råkade jag somna och kom tillbaks till vårat rum typ 4 på natten, men danskarna var foirtfarande uppe så vi satt och snacka lite skit och åt mat :) Trevligt iaf. Sen upp igen dan efter typ 8 och åt frukost, sen åkte vi och killarna i bil-gänget till ett jättestort mall på hemvägen shoppae jättemkt där, sen sov alla på vägen hem.

Hade iaf en jättetrevlig och rolig resa!

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: hahaha självklart Emma!:DD meh, jag trodde du skulle komma hem i maj :( har du fått något datum? ^^ hehe (antagligen inte)

2010-11-23 @ 10:03:22
URL: http://sodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0