Homecoming 2010

Okej. Dagen började med att jag, Becca och Emily åkte till Solon och fixade vårat hår, sen hem chillade i nån timme, fixade sminket, sen kom Brittni, Bea och Luis och vi gick ut och tog bilder. Sen åkte vi tillsammans in till Cedar Rapids och Olive Garden, där fick vi vänta på bord i ca 40 min, sen åt vi, jag åt chicken parmesan pasta, de var okej gott, men inte värt att vänta på. Iaf sen åkte vi till dansen, alla var så himla fina, blev nästan lite rörd. Så vi tog massa bilder, dansade, de kändes som de gick jättefort, de va över på ett kick. Tack för en underbar kväll iaf, Gloria, Bea, Brittany, Luis, Kyoton, Tyler, och alla <3 Kvällen kom med en del besvikelser, men jag hade inställningen att ingen skulle få sabba min kväll, och de var de ingen som gjorde heller!

Puss&Kram 








Min söta outfit,

Jag&Brittni

Jag och min hemliga pojkvän haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0