Lördagskvällen

Hallå! Tänkte slänga in ett inlägg såhär innan jag går och lägger mig, klockan är väl runt kvart över 11-halv tolv, men jag är sjukt trött. Var uppe vid sju imorse och kollade när min "lilllebror" spelade fotboll. Sen åkte vi hem, chillade lite, men åkte jag, Peyton och Ryan och åt lunch, sen ut till Sutliff en snabbis och hälsa på Michelle på jobbet. Sen åkte vi hem, chillade lite till, kolla på film. Sen åkte jag med Erin, Kyle, Peyton, Mitchell och Betsy till ett haunted house, typ som ett spökhus, de var askuuul! superläskigt! massa personer typ kommer frma och skrämmer en hela tiden, sen åt vi sushi (blääh!) och nu är vi hemma och jag ska sova, puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0