S-a-t-u-r-d-a-y

Wohoo! Så sköönt med helg!
Gårdagskvällen var hektisk men väldigt rolig, började med att vi hade en early-out dvs. slutade klockan tjugo över ett :) Sen gick jag hem, och Gage fyllde 9 så vi firade honom lite. Sen till matchen, de var senior night så vi blev intrudcerade och fick gå ut helt själv mitt på fotbollsplan inför typ 500 pers! hahah Så sa dom typ vad jag vill göra i framtiden osv. Sen förlorade vi matchen med typ 38-6, har nog aldrig skrikit så mkt på en match förrut, men jag var så jävla arg! Menmen, efter de åkte jag med Sydney och Alex upp till Mount Vernon, de var massa folk där så vi var där hela kvällen, superkul! :D

Ikväll kommer Bea hit och vi ska äta pizza och barnvakta killarna, blir nog lite film och popcorn också! Hehe

 

Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0