Hey baby!

Just nu; Nyss hemkommen, trött och hungrig.

Ska nog äta nått snart, halv 6 kommer Gloria och Heather och hämtar mig så ska vi åka till skolan och kolla på volleyball! De kan nog bli kul, de brukar va rätt så mkt kul människor.

Dagen var som vanligt. Asgod mat! Pasta, man fick välja mellan 2 olika såser och asgott vitlöksbröd, folk luktade väl kanske inte asgott i munnen men men.. Åt ganska fort, för sen gick jag, Emma och Mitchell upp till Engelskasalen och började förbreda för en redovisning, vi jobbar med Lord of the flies och olika symboler, vi hade "the beastie" som symboliserar "fear", så när folk kom in var de helt mörkt i rummet (vi hade tejpat för alla fönster) så satte vi på jätteläskig musik och så gick Mitch runt och skrämde folk, sen satte vi up fear på tavlan! De var hur kul som helst. Och eftersom vi "leker" typ Robinson i klassen, med olika lag så får man röst ut nån om man förlorar en utmaning, so far har vi vunnit alla utamningar, idag vann vid med 11 röster, dom som kom tvåa hade 3, vi är rätt så överlägsna, även fast vi bara var tre st i min grupp ;) Hehe..
Nu ska jag fixa mig! de är Black-out ikväll hahha

Puss


Jag, Gloria och Emily för ett tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0