Och så var de fredag igen :)

Veckan har gått så otroligt fort, den bara svichssar förbi med läxor, träningar, shopping mm.
Vi var iaf på Coral Ridge och storshoppade i onsdags, de va skitkul! :) Jag köpte massa från typ forever 21 och victoria's secret, love it!
Igår var de footballsmatch igen. De gick jättebra, vi vann med 70-20, för varje touchdown lagt gör måste vi göra krysshopp för varje poäng, totallt gjorde vi 358 st igår, gissa om jag var trött efter de!
Efter matchen åkte Jag, Becca, Brittni och Bea och åt på buffalo wild wings med Seth, Cameron och Vinnie, är va gott iaf, sen kom vi hem runt halv ett. Och så ringde jag och pratade med mina älskade föräldrar igår

Här kommer lite bilder


Jag Alyssa och Brooke dansar till skolsången


Jag gör mitt bästa för att hänga med


Jag och Kim håller upp ett stort papper som dom ska springa igenom



Cheerleading


Puss&Kram

Emma


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh cheerleaderdansare! Jisses, vad avundsjuk jag blir! Det är verkligen en tjejs dröm att få dansa cheerleading! :D



2010-10-03 @ 15:32:28
URL: http://lollysmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0