State

Asså gud vad jag saknar att blogga! Kollade igenom lite från min förra blogg när jag bloggade varje dag, varför tog jag bort den för? :( ajaa, ska få en ipod touch snart så jag kan blogga från den förhoppningsvis lol
Sen i onsdags har jag iaf varit på State Wrestling (kom hem i lördags) De var askuul, började med att vi åkte till Des Moines (Iowa's huvudstad) Kom dit typ 1 på dan och åkte direkt till arenan. Vi hade 5 killar som gick till state, och efter den dagen hade vi bara 4. Well well, sen åkte vi till Hyvee och storhandlade haha, sen till hotellet, de var jättemånga från våran skola så bodde där så de var superkul. Nästa dag åkte vi till arenan igen, hängde mest med Kim den dagen, sen åkte vi till The mall och åt mat och shoppade lite. Fredagen var semi finals, och vi hade bara en kille som gick vidare till finals, men de var kul iaf. På kvällen badade vi och hade myskväll typ. Lördag åkte vi tidigt till arenan och kollade på placerings matcherna (typ vem som blir 3,4,5 osv) Vi hade 1 some blev 5a och en 6a! :) Sen åkte vi iväg till the mall igen haha, och jag var mest med Kelsi och gick runt. Sen tillbaka till arenan för att kolla finals, slutade med att den enda vi hade i finals kom 2a, men han var bara junior, så bättre lycka nästa år! Sen åkte vi hem och kom hem typ 1.30 på natten :( Sen sov jag bort hela söndagen hahah. Puss på er!


Det där var precis i början, de är mkt mer folk än de ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0