Nytt år!

Hihi! Gott nytt 2011 mina vänner!
Nyår i USA är nog faktiskt inte lika stort som i Sverige, iallafall inte för ungdomar.
Igår var jag barnvakt åt två av mina lillebröder, och min pojkvän kom över.
Vi åt pizza, kollade på film, spelade tvspel och wii mm.
På tolvslaget i New York (kl.11 här) kollade vi på live därifrån.
Sen på tolvslaget här skålade vi i alkoholfri cider. Sen somnade jag nästan med min kille i soffan och kollade på "about a boy". Sen sov han i mitt rum och jag sov i mina lillebröders rum. (Man får abolut inte sova ihop med sin kille i USA haha) Sen imorse tog vi en promenix och sen hjälpte jag min värdmamma att plocka ner julsakerna, sen har jag bara legat i sängen och haft ont i magen idag :'( Har skypeat med mamma hemma i sverige ikväll också, mysigt värre!

 Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0