Sista dan innan skolan börjar!

Har varit riktigt mysig! Vaknade runt 12, gick upp, såg att jag hade fått paket hemifrån, blev fett glad! så had jag fått massa foton från Linnea, så jag satt och kollade igen dom och grät haha, men blev hur glad som helst!
Sen gick jag över till Bea och kollade på hennes nya kattungar, så söta. Sen  gick vi till DG och handla, köpte massa grejer som jag behövde. Sen fick jag min julklapp av henne, och haribo godis! MUMS! hihi
Vi satt i parken och snacka skit och åt puffcorn och drack diet pepsi! hihi
Sen kom jag hem och fick en julklapp från sydney och alex, en jättefin väska! :D
Just nu ska jag börja förbreda ett paket att skicka hem! hihi!
KRAM PÅ ER!


Love u!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi :$ älskar dig emma

2011-01-04 @ 14:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0