Torsdag!

Första dagen på länge jag bara kan sitta och koppla av! haha, veckan har sett ut som följande

Måndag:
Fitnesstests, skola, cheerleadingträning och jv-match (juniorvarsity)

Tisdag:
Workouts, cheerleading på borta match i Cal-Wheat! Träffade även min efcoordinator där! hihi jättekul! Riktigt grym match, de var lika hela tiden, vi låg unde,r vi låg över, men slutade med att vi vann med 87-81! Lovely
Sen en fantastiskt rolig bussresa hem med killarna och cheerleaders.

Onsdag:
Fitnesstests, workout, stunt-träning, kom hem från skolan vid 6 på kvällen, sen duscha, äta mat, chili! (min typ favvomat i Usa)

Så idag har jag ingenting, vilket känns väldigt skönt, men kommer förmodligen sluta med att jag går upp till brottningsmatchen, eller min lillebrors basketmatch!

Imorn är de fredag. Fredag på highschool i usa betyder; Munkar serveras till frukost! Vi har cheerleading uniform på oss, De är early-out, vilket betyder att vi slutar 20 över ett. Sen blir de match på kvällen, tror att de kommer bli riktigt grymt, hemmamatch med bandet och cheerstunts och allt! Taggad!

Lördag har vi en annan match, då bara jag, Kailey och Keda ska cheer så de kommer bli askul!!!

Annars inga speciella planer för helgen!

Ska börja skriva oftare här (inte för att så många läser) men jag vill komma ihåg de här året nu! :D

 



Ett exempel på den typen av stunts vi gör!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag läser! För jag är bäst

2011-01-14 @ 20:50:30
Postat av: Denise

sv: hahah jag vet faktiskt inte varför han fortfarande skriver så ^^ men va kul :D ska bli jätte kul när du kommer hem igen tihi!

2011-01-22 @ 15:00:48
URL: http://sodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0