Godmorgon!

Första dan på länge jag har fått sova ut. Sov till halv 10 idag! Igår kväll var jag hemma hos Brittni med Bea, vi åt pizza, typ prata, kollade youtube jag visade 'vem vare som kasta', men de var ingen som uppskattade den riktigt! Sen körde Brittni hem mig, sen var jag och Becca uppe halva natten och pratade.
Idag iaf ska vi på typ knytkalas eller var de heter, med de andra utbytesstudenterna, man ska laga en rätt från sitt land, jag ska göra köttbullar. Ska förhoppningsvis träna lite cheerleading idag också, vi får se. Just nu sitter jag och lyssnar på Veronica Maggio och har nyss ätit våfflor till frukost *tjockisvarning*
Nu skulle jag tydligen följa med Becca och Molly till Solon.

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0