Om ni tkr skolan är jobbig..

tro mig, då vill ni inte gå här. Jag gillar min skola jättamkt, (dom flesta) lektionerna är asroliga, och alla är supertrevliga, men de är så sjukt mkkt läxor!

Idag tex har jag:
20 glosor som jag ska skriva förklaringar till
Ska läsa 2 kapitel native american history
läsa en saga och beskriva en karaktär
Kanske inte låter som så mkt men jag är sjuuukt trött!
 
Hade cheerleading efter skolan, superkul, jobbigt att göra saker när man ska slänga varandra i luften osv (mest eftersom jag inte är tillräckligt liten för att vara flyer och tillräckligt stor för att vara den man står på) Men börjar klara ramsorna nu iaf. Plus att alla heta footballspelare sprang runt planen och vi tränar i vår lila ruta på typ själva bänkarna där publiken sitter, vet inte vad de heter men...

Sen kom jag hem, duschade började med läxorna, och är fortfarande inte klar, de suger!
Men jag har världens bästa cheercoach iaf! och hela "laget" vi är 6 st, är också jättesnälla.
Just nu sitter jag och äter pasta med kyckling och dricker diet pepsi.  Bara 8 ord kvar..

Pussar.


Jag vet att ni gillar min Zac-poster!


Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: hehe, jaa tydligen ^^

2010-08-31 @ 19:46:19
URL: http://sodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0