Sjukt förrvirrad

Jag har 4 klockor i mitt rum.
Klocka nummer 1 är på datorn, den visar 06.45
Klocka nummer 2 är min digitala väckarklocka, den visar 04.02
Sen har jag mina mobiler (min svenska och amerikanska) som båda visar 23:46
Jag har ingen aning om vad klockan är!

Men antagligen borde jag sova. Jag och Becca har legat och kollat på youtubeklipp hela kvällen, har verkligen fått en sjukt roligt syrra.

På mitt önskemål (begäran) blev de tacos till middag, dom tyckte att de var jättekonstigt att ha gurka till tacos, är de de? har man inte alltid gurka till tacos?

Imorn blir de skola iaf (var ju för sjuk för att gå idag) Men imorn jävlar är vi back on track.
Homeroom, American History, Study hall (dvs. göra engelskaläxan), Work study, Entrepenuership (såå jävla tråkiigt) Lunch (italian dunkers, muuums) English, Drawing, Health and Study hall
Hahah sitter med en kille sista lektionen och lär honom svenska, so far kan han säga "söt" "fan" och "jag bär ditt barn" (jag lär bara honom de han själv vill säga) haha och så lär han mig roliga engelska ord! hehe..
Nu är de bed time!

Puss godnatt


Den söta skylten som satt på min dörr när jag flyttade hit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0