Grattis på min födelsedag!

 



Kali hade gjort cupcakes till mig som jag åt i homeroom!


Fick ett kuvert med ett brev och en jättefint halsband från Bea.



Kom till vårat bord på lunchen och såg det här :D Från Gloria! Sötis!


Fick även det här fina kortet och ett till halsband!

I övrigt: Tack Makeda för dom fina cupcakesen, ja, jag har ätit tp 200 cupcakes idag, vad är det med amerikanarna och cupcakes? haha
Tack till min söta kille som hade skrivit ett brev, jag fick ett gosedjur, ett armband och en ring.
Tack till Pia med familj, som jag fick massa smink, nagellack och grejer av!
Aah och tack mrs. Wendler för 3 st klubbor.
Och tack Bethany för gummibjörnrna och Emily för nått annat godis,
Har ätit sjukt mkt idag!! haha!

PUSS OCH KRAM
OCH TACK ALLA FÖR ERA FINA HÄLSNINGAR PÅ FACEBOOK.
ÄLSKAR ER.




Kommentarer
Postat av: Denisen

sv: :)<3



åh vilka super söta grejer :D

2010-11-10 @ 09:01:12
URL: http://sodenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0