Thanks to the giving!

Hello!
Thanksgiving igår då, min första. Började med att jag sov ut typ till elva och gick upp och kollade på Macy's thanksgiving day parade från New York, så jäkla roligt att kolla på (vrf har vi inget sånt i Sverige för?)
Sen fixade jag mig och så och vi åkte ut till Scott och Pia i Sutliff. Där fick jag hjälpa till och laga mat mm. Vi hade Kalkon, revbenspjäll, skinka, potatismos, sötpotatis, sås, stuffing, och massa annat som jag inte vet vad det heter.
Sen åt vi, så sjukt gott, men jag blev så mätt att jag höll på att spricka hhaha. Sen spela vi lite tvspel och lekte charader mm. Sen var det efterätt Pumkin Pie, Pumpkin desserts, Pecan Pie, Apple Pie, mm. MUMS!
Det var jättemysigt iaf!
Idag sov jag ut, till 3 hehe Fniss Fniss. Idag har vi verkligen inte gjort nånting nån av oss, det har bara varit jag, Peyton Michele och Ryan hemma idag så. Just nu sitter jag och Peyton och spelar sims haha!
Imorn ska jag första shoppa med Bea och Gloria, sen hem till min kille på kvällen! Mysigt!

PussochKram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0