Jag ska bara...

Hej!
Usch, är så himla trött idag, hela dan har bara varit en dålig hårdag, sminkdag och outfit dag! Vi hade early-out idag iaf, så jag slutade tjugo över ett! Gick hem och tog en "powernap" på tre och en halv timme! Bra där!
Nu sitter jag iaf och kollar på "real housewives of New Jersey" Mkt liv! Oh ja! Alla är i Iowa City på dans, utom jag och Ryan, vi sitter vid varsin tv, på varsin våning med varsin laptop, haha va hemsk jag känner mig, ska upp och äta middag snart. Gårdagen var supermysig, vi var och shoppade, köpte en Vera Wang väska för 8 dollar! De ni! Och en jättesnygg DKNY vinterjacka! Sen var vi och åt på olive garden! Myspys, kunde knappt gå för jag va så mätt! haha. Längtar till imorn! Då har vi match! Playoff State Game! Så jäkla taggad!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0