Dagen idag

Hallå!
Dagen har bjudit på många överraskningar! Eller inte så många kanske, hade iaf helt vanligt schema idag. På entrepenuership(som jag aldrig lär mig stava) skulle vi skriva om en känd entreprenuer, så vi fick dra en lapp ur en burk "Ben Cohen And Jerry Greenfield" Stod de på min, Första tanken: Vilka fan är de?? andra tanken: YES JAG FICK BÄSTA PROJECTET! Ett helt project med efterforskning om glass! Kan de bli bättre? Sen fick jag red apå att alla andra också hade fått roliga typ mcdonalds, Harley Davidson, Han som kom på Walmart mm!
Iaf, efter skolan hade jag cheerleadingträning igen, tränade jumps idag, som jag SUGER på :( Efter de var jag tvungen och springa runt och sätta upp skyltar jag har gjort till footballkillarnas skåp, pinsamt eftersom jag inte vet vilka de är! Sen kom Becca och hämtade mig, men sen skulle hon jobba. Då åkta jag med Marsha till nån affär och köpte hundmat, och sen till Walmart och handlade mat (hehe och godsaker!) Sen hem igen, nu har jag precis duschat och väntar på att Becca ska komma hem med glass!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0