Jag älskar de här!

Kom nyss hem!
Hela den här dan har varit underbar! Precis som alla (fre)dagar här!
Vi hade våra uniforms i skolan idag! Dagen började med en frukost för alla seniors, frukost för dom här är typ oboy och munkar! men de va mumsigt iaf. Sen hade jag alla lektioner. Sen efter skolan åkte jag och Becca till Subway och dairyqueen, precis som varje fredag hehe. Sen åkte jag tillbaks till skolan och nmötte cheerleaderlaget, vi tränade lite innan vi åkt pepbus upp till Westbridge, tror jag de hette. (pepbus är typ en buss som cheerleaderna och folk som betalar för de åker till bortmatcherna i och taggar inför matchen)
Sen kom vi dit, vi hade en present till dom andra cheerleaderna, ett rör med godis som vi hade skrivit våra namn på. Sen började matchen, de var ganska mycket folk. Och jag kom ihåg nästan alla cheersen. Vi förlorade tyvärr. Men när matchen var slut så gjorde vi en "we're still proud of you"-cheer till våra superduktiga killar! Football är verkligen en underbar sport!!! Sen fick vi gratis hamburgare och åkte hem i bussen igen, både jag och Gloria somnade haha. Nu är jag hemma och kollar på "friday night lights" De är ett sportprogram där dom visar alla highschoolfootballgames som var ikväll!
Puss på er!
Bilder kommer


Kommentarer
Postat av: Gunilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0