Snabb update

Vaknade; Kvart över fem, träning vid 6, tillbaka hem fixa mig, upp till skolan igen kvart i åtta.

Dagens händelse; Fick en tillsägelse av min lärare att gå ner till "receptionen" eller vad man ska kalla de, där fick jag ta på mig en 4 storlekar för stor baskettröjja, för att jag hade för lite på mig

Eftermiddag; Åkte med Bea, Brittni och Gloria till CR och shoppade

Resa; 1,5 timme med buss till footballsmatchen, 1,5 timme med buss från footballsmatchen

Vinst; Självklart 41-6, riktigt tråkig match dock

Hemma igen; Runt elva

Trött; Som fan

Upp imorn; 7

Morgondagens planer; Campa med utbytestudenterna

Dagens ♥ ;Fan va jag gillar dig


Kommentarer
Postat av: Vicci

Men skojar du?? Är dom så strikta där?? Vad hade du på dig egentligen? Här går folk halv-nakna hela tiden.. Men så är det ju 43 grader också..

Puss på dig minikusin!

2010-09-29 @ 05:37:40
URL: http://veronicasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0