SUNDAY

Hello! Har precis vaknat och duschat. Idag står en familyreunion med Marks sida av familjen på schemat, de ska tydligen bli runt 100 pers. Men vi ska inte va där så länge för Becca ska jobba. Men de kan nog bli kul.
Igår var den första iowa hawkeyes footballmatchen, så vi kollade på den, sen jobbade Becca så jag och Marsha åkte till Best buy och köpte en ny kamera till mig(så nu jäklar ska de bli bilder) och sen till fairway där alla killar i köttdisken stötte på mig haha. Sen åkte vi hem, och jag åkte till Bea (tyska utbytesstudenten) och vi pratade och kollade på remember me, hon är bra rolig den där tjejen asså!
En sak jag har märkt här är att eftersom jag pratar ganska bra engelska så förstår inte vissa personer att jag är utländsk, och tror att jag är typ efterbliven ist, som på subway tex.
Han: What kind of cheese do you want?
Jag: yes!
Han: What K I N D of cheese do you want?
Jag: yes!
Han: WHAT KIND OF CHEESE DO YOU WANT????
Jag: men YES PLEASE då FÖRIHELVETE!
Becca: She wants the american cheese
Jag: oohhh, that's what he said...

Eller att jag är väldigt seg med amerikanska pengar, hahah, jag kan verkligen inte alla mynt, helt ologiskt.,
Nu måste jag fixa mig!

Puss på er!


bild från i fredags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0