Helg Helg

Hallloj!

Gardagen borjade med skolan, munkar till frukost och pizza till lunch, nyttig tjej! Sen traning, spela tennis! Sen hem, duscha, fixa mig, ga pa skolpjasen med Bea, Den var riktigt bra! talangfulla manniskor pa min skola sager jag bara! Sen hem till mig och ata chips, dricka pepsi och snacka skit! Sen sov hon over och vi vaknade 12 pa dan haha, trotta tjejer! sen gick vi och hamtade takeout pa kinaresturangen (typ den enda resturang vi har) haha och kopte dricka. Sen sat vi i parken, at och solade MYS! Sen gick vi hem och la oss pa studsmattan i ett par timmar!
Nu har jag duschar, och fixat mig, ska hem till en kille ikvall men han jobbar till 9 sa jag har trakigt :(
Slanger upp en liten outfitbild bara pa kul


Troja fran Gina, Leggings H&M och kofta fran Express.
Och ja, jag har en basketkorg i mitt rum! HUR avundsjuka ar ni?!?!?! :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0