Lista

Snodde den har listan av Denise. Men tyckte den passade bra, for om nastan exakt 35 dagar kommer mamma och pappa hit! Ska forsoka halla mig till de har nu! Borjar imorn!


Dag 01 - Presentation av mig
Dag 02 - Min familj
Dag 03 - Mina närmaste vänner 
Dag 04 - Min vardag
Dag 05 - När jag var liten
Dag 06 - Detta inspirerar mig
Dag 07 - Åtta saker om mig själv
Dag 08 - Min favoritårstid
Dag 09 - Mitt beroende
Dag 10 - Vad spenderar du mest pengar på?
Dag 11 - Min definition av kärlek
Dag 12 - Det här hade jag på mig idag
Dag 13 - Något jag ser fram emot
Dag 14 - Mitt drömboende
Dag 15 - 10 favoriter
Dag 16 - 10 låtar som får mig att känna mig på 10 olika sätt
Dag 17 - Mina favoritbloggar
Dag 18 - 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om
Dag 19 - Något jag ska göra innan jag dör
Dag 20 - Vad som finns i min väska
Dag 21 - Mina drömmar
Dag 22 - Ett favoritminne
Dag 23 - 5 saker jag vill lära mig och 5 saker jag velat lära mig som jag nu kan
Dag 24 - Något jag ångrar
Dag 25 - Hur man vinner mitt hjärta
Dag 26 - Så sminkar jag mig
Dag 27 - Något som upprör mig
Dag 28 - Något som känns bättre
Dag 29 - Något som får mig att gråta
Dag 30 - Ett bra minne
Dag 31 - Min största rädsla
Dag 32 - Min favoritplats
Dag 33 - Något som jag saknar
Dag 34 - Min tro
Dag 35 - En sista stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0