Shopping+Shopping

Har haft en fantastisk helg! Pa lordagen akte jag med Bea, Makeda och Zahra och kopte balklanning, hittade en i forsta affaren vi gick till! Tur! Den ar morkrosa, lite puffig och lite glitter, snygg men inte overdriven!
Sen at vi lunch pa taco bell. Sen akte vi hem, fixade mig, sen hade jag en middagsdejt med en jattesot kille i min skola, sa vi akte till CR och at pa ett steakhouse, gott! Sen sag vi en film.
Imorse gick jag forst ut och tog en promenad, sen jobbade vi lite i tradgarden! Men herregud vilken varme det har varit idag! helt underbart! 28+ !! L O V E I T. Sen akte jag med Peyton och Michele (Min vardmamma och vardsyster) till danceclass, sen till the mall, kopte jeans, leggings, en topp och en kofta. Sen akte vi till en till danceclass, sen hamsta pizza fran Papa Murphy's, dom typ gor pizzan dar men sen tar man hem och lagar den, lite kul ide, men pizzan va asgod, och dessertpizzan var nog den basta jag har atit! MUMS! nu sitter jag i min fula hoodtroja och kollar pa family guy. Ska snart duscha och sova.

bilder kommer snart..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0