En Vanlig Dag i Mitt liv

Lovade några en bild-genomgång av en dag i mitt liv på High School, haha here you go!


Jag borstar tänderna, LOL, de gör ni inte hemma i Sweden right?


Min töntiga ryggsäck och dataväska, skratta inte! måste ha ryggsäck :(

Göra Varm choklad i termos att ha med sig till skolan :)

Poptart till frukost :) (typ som kaka med jordgubbssylt i och glasyr uppe på, typisk amerikansk frukost)

Skolan, gå till skåpen


Mitt snygga skåp!

Dom kallar det "Cinnamon roll" Men de där är fanimej ingen kanelbulle, de är typ som en munk, men lite kanel i och fett me glasyr, sånt serverar dom i skolan till frukost!

Dagiset där jag hjälper till ca 50 min varje dag, snäll jag är :) Men jag älskar att jobba där, alla är så himla söta!

Sitter och väntar på bussen.

Åh-Åh-Åka buuusss :D

Brrr


SÅÅÅHÄÄR GLAD BLIR JAG NÄR JAG FÅR EN STRIKE I BOWLING

Efter bowlingen var de lunch, geography, bild, napclass och studyhall :)
Sen match, och min fantastiska pojkvän och hans bror kom och överaskade, så dom kollade på min match sen åkte vi och åt glass :) Myspyyys! :D


Kram


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi mysigt

2011-02-12 @ 13:05:57
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt att få se hur din dag kan vara :D



Saknar dig massor!

2011-02-12 @ 15:04:24
URL: http://lollysmusic.blogg.se/
Postat av: T..he..he..herese

Fett frestad man blir på dina frukostar ^.^

2011-02-14 @ 18:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0