Saker jag ska göra när jag kommer hem!

Saker man inte tror att man saknar men man faktiskt gör :( Dvs. saker jag ska göra direkt när jag kommer hem:


Äta på Max
Shoppa på H&M och Gina
Kolla på Canal + SF
Träffa Linnea
Fredagsmys med chips och dipp
FIKA
Lördagsgodis
Hälsa på Boland
Åka till pappas jobb och äta bulgursallad
Laga mat
Grilla
Gymma
Sola solarium
Åka buss
Klä upp mig
GÅ ut och äta
Gå på svenska bio filmer
Hänga med mamma och pappa
Åka till Öland
Äta glass
Gå på stan
Kolla på "vem vet mest" och "halv åtta hos mig" med pappa
Gå till McDonalds mitt i natten med Linnea och Oskar
Handla på ICA
Åka till IKEA
Äta kebab på jalla med Mickis

Klart mkt mer.. Listan kommer fyllas på!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det vill vi med! Hihi Oskar hälsar.

2011-03-09 @ 13:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0