Onsdag

Sjukt trött just nu, så jag ska fatta mig kort. Ganska rolig skoldag idag, började med att jag hade en redovisning i keynote (typ som powerpoint fast för mac) den var kanske 5 min, men min lärare skulle ställa frågor om precis allt, haha men de var kul iaf, så min redovisning tog hela lektionen (typ 40 min).
Sen hade vi study hall, satt med Becca och Emily och garva och tog bilder som vanligt.
Sen Work Study, lekte tagare med mina små dagisbarn, haha, kan inte fatta att de räknas som en lektion egentligen, men de är askul iaf, alla kallar mig "miss emma".
Sen entrepenurship, så jäkla tråkigt, bläääähh, sen lunch, italien dunkers, typ som cheesepizza, de är jättegott iaf, sen dricker jag alltid chokladmjölk till maten, mkt godare än vanlig mjölk, sen fick vi godis till maten också (ser ni vad dom satsar på att barnen ska äta nyttigt?) Sista lektionen, study hall, lärde jag Preston att säga "vem vare, vem vare som kasta?" hhahah, så han gick runt och sa de till alla.
Annars är allt bra, är fortfarande lite förkyld, de är fortfarande jättefint väder här, vi tog en promenad till parken efter maten, gungade och snackade skit, sen åkte vi till DQ i Mount Vernon och köpte glass, muuumsiiigt! Nu ska jag sova, är trött som fan! Måste se pigg ut imorn om nån ska fråga mig om jag vill gå på homecoming me dom.

PUss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0