P-a-n-i-k

Jag börjar High school imorn! Känns helt stört!
Vi var på back-to-school-night och träffade mina lärare och kollade in mina klassrum. Min första lektion imorn, american history är jag och 7 killar, alltså jag helt ensam med sju killar, glöme jag nämna att de är freshman allihopa, dvs. de som går i nian hemma! herregud! kommer jag ha en intressant första lektion!

Men de är bättre än bara tjejer iaf, har lärt mig här att amerikanska killar är mkt mer frammåt och trevliga (som kompisar då) än svenska killar. Sen har jag gympa, men vi kommer inte ens behöva byta om så.

Sen work study, då ska jag in till mrs.bishop och gå igenom vilken klass jag vill jobba i, ska nog jobba på dagis tror jag. Ska även se om jag kan hjälpa till efter skolan, eftersom jag inte har nån sport jag vill vara med i just nu.

Imorn är alla lektioner 30 min så jag har typ 7 lektioner, va blir de 3 och en halv timme? sen lunch, sen ska vi jobba med våra datorer, jag villk har fått sprillans nya macbooks eller va f**k dom heter, gillar inte min dock! mest för att lärarna kan se allt man gör på den, hemma också, tkr de är liiite crreepy. Iaf morn gäller de!

JUSTE fick reda på idag att jag ska hämta den tyska utbytesstudenten på flygplatsen eftersom Brittny som hon ska bo hos inte kan just då. Så jag ska få stå där med skyltar, blommor och ballonger och hälsa på en ny student! Hur kul som helst ju! De dåliga är att jag kommer vara helt gammal när hon kommer, hahah tror att folk redan börjar tröttna på mig!

Fick Becca att åka med mig till DairyQueen idag också, tog en Oreo Brownie Choklate Earthquake something, hur jävla good, asså de är mjukglass med mashmallowfluff, choklad, oreos, fudge, brownie, mm. asså man blir äckligt mätt av fugde men den är sjukt god! n

AJAA. Nu kollar jag på en prinsessas dagbok och ska försöka sova, good luck med den nervositeten! ha!

Puss godnatt (godmorgoen) på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0