Seg dag

Hellooo
Klockan är typ kvart i tolv, borde sova! Men iaf.
Dagen idag var väl som vanligt.

Haha på workstudy.
En typ 6åring: Do you wanna watch me playfootplay
Jag: Yeah sure
Hans kompis: DUDE! give her a break!
 Hahah har skrattat åt de hela dan, dom är liksom 6 år gamla!

Hade gympa idag också, för första gången här, vi gick en promenad, jag lånade shorts och tshirt av becca som jag nästa drunkade i för de var för stora.
Usch jag känner mig så himla oaktiv, bara för inget av de jag vill göra (musikalen, cheerleading, fotboll) har dragit igång ännu så jag har inget att göra på eftermiddagdagarna. Imorn blir de football iaf (min FÖRSTA amerikanska match) ska bli så himla kul!!! Innan de ska vi ut och äta med Beccas mormor och morfar, jag håller tummarna för att vi ska äta på olive garden, muuums! Ehm, ja, vad ska jag mer säga? Jag är sugen på saltlaktris, de får ni gärna skicka, en gärna lite kläder, och sverige-grejer i allmänhet.
Nu= Bedtime
Love you pussis!

Är äntligen klar med mitt entrepenuership-projekt! yeah! om nån bryr sig!
Och adda mig på skype retards! Sök på mitt namn och ta den som de står "usa" på bostadsort, 'kej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0