Söndagskvällar..

Brukar ju vara ganska deprimerande, men jag sitter här och taggar som för skola imorn! Hahah
Dagen har bestått av att shoppa bort 120 dollar, hehe, köpte en assnygg tröja, 2 linnen, bälten, uggs, en väska, och eh.. nått mer va de säkert.
Vi åt pancakes till frukost, eller jag gjorde de iaf, vi åt på donken i Williamsburg.
Seen efter Williamsburg åkte vi till gordmans (köpte uggs) och petco och skulle köpe hundmat till Sadie, kollade på jättesöta hamstrar, ska nog köpa en ny hamster när jag kommer hem! :)
Sen wallmart, handla mat, vi köpte massa olika grejer jag och becca kan göra som lunch när vi inte gillar skolmaten! (Y) Sen åkte vi hem, då skulle Marsha och Mark på begravning så jag och Becca stannade hemma och åt mac n cheese, sen skulle hon jobba så då gick jag ner till gymmet och tränade. Seeen kom Marsha hem så då åkte vi och tog ut pengar till mig och till dollarstore och köpte candy corn (Y) Och nu sitter jag här och tråkar, hmm!

Hoppas alla får en jättebra första dag i skolan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0