Stressig förmiddag!

Hej!
Dagen började med att jag vaknade typ 8, gick upp, fixade mig mm. Halv 10 kom Brooke och hämtade mig och vi åkte hem till henne. Sen gick vi över till Gloria, men hon låg fortfarande och sov haha. Så vi började träna utan henne, de var så himla kul! Lärde mig 11 nya cheers, och vi kanske ska träna lite imorn också, annars börjar den riktigt träningen på måndag. Vi är 6 med mig som är footballcheerleaders!
Efter de kom Brittni och hämtade mig, så åkte hon, jag, brittany, Melissa och Bea till en mexikansk resturang och åt lunch, de var sådär gott. Sen gick vi till coldstone, som är ett glasscafé, så himla sjukt gott! Jag tog chokladglass med jordnötssmör och krossade reeses MUMS! Sen ålte vi till Linndale och jag köpte cheerleading skor, ska få min uniform på måndag! Sen skjussade Brittni hem mig, och jag gick ner till gymmet i källare och körde tjugo minuter på löpbandet, sen en dusch, och nu sitter jag och kollar på Björn Gustafsson dvd:n som jag tog med mig hit. Ikväll har jag inga planer, kanske ska hänga med Bea (tyska utbytesstudenten) vi får se!
Puwss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0