The mall

Godmorgon! (svensk tid) själv ska jag snar tgå och lägga mig!
Iaf, dagen idag började med att jag sov ut ordentligt, sen chattade jag lite innan jag gick upp och duschade.
Sen var de nästan lunchtime så Alan (min "bror") Gjorde Mac&Cheese till mig, sen kollade vi lite på teve innan jag åkte med honom för att skriva på lite papper, sen åkte vi och hämtade Becca och åkte till Alan och hans flickväns nys lägenhet, sen åkte vi till skolan och hämtade Beccas bil, sen åkte vi till "the mall" minns inte riktigt vad den hette, men de va den andra största i Iowa. De va jättekul iaf, så vi åt middag där. Sen åkte vi även till banken där Marsha jobbar och jag blev presenterad för alla hennes kollegor och jag fick en "cowbell" asså en typ klocka som man hänger på kor, fråga inte varför, de va en present från  banken typ haha
Sen åkte vi hem och sen kom två av hennes kompis Hannah och Brittny så vi var med dom och pratade ett tag, fick en av dom att läsa svenska hahah. Men nu ska jag sminka av mig, borsta tänderna sen sova.
Puss och godnatt på er <33


Ice skating rink, asså de här va inne i själva "the mall" lite coolt :O


Forever 21

Älskar´t stog och hoppa i typ en timme!


The mall

Kommentarer
Postat av: Linnea

Awesome :3 haha vi har också en cow bell, eller aah de är från en häst egetnligen då meeeeeeeeen

Den har typ gått i släkten jättelänge så tar man fram den på julen eller nåt? (A) fett awesome att åka till ett mall

2010-08-08 @ 00:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0