Tipton

Dagen idag började med att jag blev väckt av att Becky (min RC/IEC) ringde och skulle hämta upp mig om 25 min, så jag sminkade mig och fixade mig snabbt, sen hämtade hon upp mig och vi åkte hem till henne och Chris. Där träffade jag Kimmie, som är en utbytesstudent från Danmark, vi typ spelade kort, kollade på tv, åt mm. Dom har 2 jättesöta hundar också. Sen följde jag med Kimmie till hennes skola för dom skulle fixa nått,  efter de följde vi med Becky till gymmet hon äger i Tipton, så gick vi runt lite där åt mini blizzards på dairy queen, mm. Sen när Becky hade jobbat klart åkte vi och hämta Chris sen upp till Dyersville, där träffade vi Rasmus, som också var dansk och hans värdfamilj, och var med dom medan Becky och Chris intervjuade en annan familj, hur snälla som helst! Sen åkte vi tillbaka till min värdfamilj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0