Usch

Jag är sjuk :(
Känns verkligen SKIT. Började med att jag har haft ont i huvet hela dan, sen när jag kom hem från skolan så gjorde jag min läxa och gick och la mig, vid 5 kanske, vaknade vid 8. Då gjorde Marsha spagetti till mig, jag åt en tugga, sen gick jag och spydde, inte för att de var äckligt, jag vet inte vad som är fel med mig, jag är typ förkyld, spyr, svettas och fryser och usch, de är bara jobbigt. Sen när Becca kom hem hade hon glass med sig till mig aaw :) (hon jobbar på dairy queen och får ta en gratis glass efter hon har jobbat) Så vi delade på den, så jag har ätit typ lunch (en macka) och lite mjukglass på hela dan. Hoppas jag mår bättre imorn så jag kan gå till skolan :(

JUSTE! Alla som har SKYPE, säg era namn! jag har alltid skype på i skolan :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har nyligen skaffat det =D Heter EqualSigns



Hoppas du mår bättre snart <3 Kraam

2010-08-24 @ 19:01:27
URL: http://mystupidtime.blogg.se/
Postat av: Denisen

sv: I know, det är förskräckligt :o



Krya på dig <3

2010-08-24 @ 20:04:50
URL: http://sodenise.blogg.se/
Postat av: julia

juliajordeby :)

krya på dig och hoppas du har det bra! är så svis på dig! puss

2010-08-24 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0