Wallmart&Hale

Halloj!
Gårdagen började med att jag och Becca sov riktigt länge, sen gick jag upp och fixade mig mm. Sen skulle Becca jobba så jag var med Marsha hela dan, först åkte vi och kollade på nya soffor, sen åkte vi till Wallmart, folk tycker att de är jättekonstigt att vi inte har Wallmart i Sverige, de är en jättestor affär som har typ allt. Sen fick hon mig att äta en cheeseburgare, jag äter nästan ingenting här, för jag mår illa hela tiden. Sen skulle  vi åka och kolla upp en mobil till mig men ahh, de blev lite knäppt. Sen åkte vi hem, sen kom Becca och vi åkte tillsammans till "Hale" som är en by med typ 50 invånare, men dom har en resturang där vi skulle möta hela deras familj, men de var ehm..trevligt.., Ajaa, sen åkte vi hem till hennes bror och kollade på deras kalvar, sen vidare till hennes andra bror som jag skulle få låna en mobil av, och dom hade världens sötaste kattunge. Var så trött att jag somnade i bilen påväg hem,

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0