Graduation!

Oj, nu har de gått långt tid sen jag skrev! Men är hemma i Sverige nu, sen den 3e juni. Tänkte bara som en liten avslutning skriva om min Graduation. Mina föräldrar kom från Sverige och hälsade på då, så det var jättekul. Iaf, själva graduation började med att vi kom till skolan och gjorde oss iordning, gick till en fotograf och tog bilder mm. Under själva cermonin var hela gympasalen fylld med folk och vi fick gå in två och två, och sen sätta oss i rader, sen började det med skolorkestern som spelade och valedictorian och salutatorian höll tal (det är två av dom "bästa eleverna" som väljs ut att hålla tal) Sen kom min favoritlärare och skulle hålla tal, han är jätterolig, men mit i hans tal kom rektorn och avbröt och sa att det var tornadovarning och alla var tvunga att gå till säkert rum i skolan, så jag och alla andra seniors satt i ett rum, och allas föräldrar mm satt nån annanstans, vi satt där i typ en timme, och de var så jävla varmt! Sen fick vi gå ut igen och rektorn delade ut diplomen jättesnabbt, sen åkte vi till resturangen där minvärdmamma jobbade och firade, och då tog stormen i rejält, de var lite läskigt.
Men graduation var jättekul, förrutom att de inte direkt kändes "på riktigt" för vi fick avbryta och hålla de så kort, aja. ¨Här kommer lite bilder:
¨


Ska börja blogga mer nu, bara för att de är kul typ :)

 

Puss och Kram!

 

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0