Sitter i skolan

Och bloggar fran min macbook, har inte vealt gora det forrut, eftersom alls sparas pa skolans internet nanting, och jag vill inte att folk ska veta om min blogg har haha. Nu har vi Study Hall iaf, skulle ha haft Health men varan larare ar sjuk. Sa vi sitter och och gor ingenting typ. Jag dricker hallonsaft haha (av alla grejer man kan dricka liksom)
Nu ska ni fa hora om varldens coolaste uppfinning. Saft i pulverform!! Minipasar som man haller i sitt vatten sa POFF ar det saft, lemonade, ice tea, eller whatever man nu vill ha:
Sahar gar det till:


Trakigt med Vanligt vatten!

Kolla har da!

Hall i vattnet!

TADA! SAFT!

Tack till min fina assistent som hjalpte mig halla upp alla flaskor haha.

Nah! nu maste jag plugga!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0