Weekend

Fredag
Börja springbreak med Sova-Sova-Sova hahah


Lördag
Sova, datan. Åkte till min värdfamiljs kompisar och åt paninis med kyckling och pesto, mums!

Söndag
Gå och köpa godis med bästis, sen va hemma hos henne kolla på film, chilla, prata. Sen kom Keda och hämtade oss och vi åkte och kollade på "Red Hiding Hood"

Planer för springbreak

Måndag; Åka till Tipton och hänga med mitt ex
Tisdag; Shoppa promdress och middag med Keda
Onsdag:
Torsdag:
Fredag:
Lördag: Nightstorm (typ som ett stort tonårsdisco! alla har vita tshirts och en penna, så skriver man på varandras tröjor! sjukt kul idé, jag har inte varit där förrut, så de ska bli jättekul)
Söndag:

Har inte så mkt planer direkt, kanske ska börja träna lite tennis också!

Nu är jag trött!

Puss godnatt!

w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0