Artclub trip! Day 1

Ja, sa har var det! I tisdags blev jag inkallad till min bildlarare (blev jatteradd for jag trodde att jag hade gjort natt) haha, men det visade sig att dom hade tva extra platser till att aka till Chicago i 2 dagar! Jag tackar aldrig nej till en liten utflykt sa vi akte!

Vi lamnade skolan 8.30 pa torsdagen!


Sahaaar taggade var jag Sarah och Tyler!


Stannade kort darefter och kopte godis, dricka, milkshakes mm. haha


Andy skulle forsoka ta en bild pa "Welcome to Illinois"-skylten men misslyckades! ( jag har misslyckats varje gang jag forsoker ta en bild pa den hahah)


Stannade pa Oasis och at Kinamat!


Antligen framme! Vart hotel lag jattecentralt nara Michigan Ave. och Millenium park!


Vi bodde pa 16 vaningen haha! Har ar utsikten fran varat fonster


Varldens minsta hiss typ!


Sen gick vi till Disneyaffaren! Haha Tyler freaks out!


Tjejerna ute pa stan!


Middag pa House Of blues. Stammningen far 5+ och maten far 5-


Kande mig lite cool!


Paige, Bea, Tyler, Sarah och Gloria innan vi gick hem till hotellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0