Artclub trip! Day 2

Jag och Bea kollade pa Sex and the City 2, sen somnade vi!
Vaknade allihopa 7.30 och gick ner och at vafflor till frukost! Sen fixade vi oss och gick the The Art Institute.


Jag, Sarah och Tyler utanfor


Grant Wood's "American Gothic"
Min bildlarare har forresten malat den har bilden pa sidan av en lada i Mt. Vernon
Kolla pa den haaar


Minns inte vem det har ar, men den ar typ kand!


Bears stadium! Som vi sag pa vagen hem!

vi lekte aven varldens roligaste lek i bilkon! Se hur manga som vinkar tillbaka.
Man fick ett poang om nan vinkade, 5 om man fick en lastbil att tuta och 10 om man fick en vanlig bil att tuta.
Jag vann med 30 poang! Det var aven en kille som skrev sitt nummer pa en lapp och tryckte upp mot rutan haha! Pinsamt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0